شرکت هیمالیا در زمینه ی صادرات کالاهای فرآورده های گوشتی و شیرینی جات و گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و تابلو فرش و همچنین خدمات دیگر فعالیت انجام میدهد و از افرادی که از هر کشوری ملیت دارد و میخواهند با شرکت هیمالیا در زمینه های متفاوت شریک شوند و به صورت قانونی فعالیت کنند استقبال به می کند.
شراکت شما با شرکت هیمالیا موجب کسب بیشترین سود ممکنه از یک تجارت بین المللی میشود . این یک امتیاز بزرگ هست که شما با استفاده از توانایی هایتان و امکاناتی که دارید بنا به طرح تجاری یا اقتصادی شما پس از بررسی کارشناسان ما در مورد توجیح طرح شما با شما قرار داد شراکت بسته می شود .
مشتاقانه منتظرشما هستیم . فرم زیر را پر کرده و در آن توضیحات خود را بنویسید .
حفظ حریم شخصی
شرایط حفظ حریم شخصی کاربران:
Himalayas به اطلاعات خصوصی و حریم شخصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
Himalayas متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه داده و از طریق پروتکل امن SSL از اطلاعات شخصی شما حفاظت می نماید. در واقع با استفاده از سایت Himalayas ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات Himalayas مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط Himalayas جزئی از اموال Himalayas محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار Himalayas است و هرگونه استفاده بدون ذکر نام Himalayas حق پیگرد قانونی را برای Himalayas محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط Himalayas و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار Himalayas است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت Himalayas و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای Himalayas محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات Himalayas ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است..
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی tread.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
در مرحله پرداخت اینترنتی کاربران مستقیما به درگاه بانک متصل شده و از طریق پروتکل امن SSL با سایت بانک ارتباط برقرار می کنند و Himalayas هیچگونه دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران نخواهد داشت.
برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی Himalayas یک امکان رایگان بوده که کاربران را قادر می سازد تا با قرار دادن لینک یا لینک ها در وب سایت خود به تبلیغ Himalayas یا کالاهای آن پرداخته و از آن کسب درآمد کنند. با خرید کالاها توسط خرید کنندگان توسط لینک شما کمیسیونی (درصدی از فروش) به شما پرداخت می شود. نرخ کمیسیون معمول در حال حاضر 12% می باشد.
درباره Himalayas
Himalayas از با سابقه ترین توزیع کنندگان انواع فرش های دستباف و فرآورده های گوشتی و شیرینی جات و گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی در سطح منطقه است که با رویکرد عرضه مستقیم این محصولات به مشتریان با استفاده از شیوه های نوین مشتری مدارانه آغاز به کار نموده است.
حذف واسطه از تولید تا عرضه و ارائه خدمات مدرن علمی و در خور و شایسته مصرف کننده و همچنین ارائه بهترین و کامل ترین تسهیلات به کلیه مصرف کننده گرامی همواره سرلوحه کلیه امور مجموعه Himalayas می باشد.
با توجه به این ویژگی منحصر به فرد بازدید کنندگان گرامی می توانند تنها با یک بار مراجعه به Himalayas طرح، رنگ و سایز مطلوب خود را انتخاب و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.
کلیه محصولات عرضه شده در Himalayas با کیفیتی تایید شده مستقیماً از سوی تولید کنندگان شاخص داخلی در قالب مدیریتی واحد و یکپارچه در یک فروشگاه به مصرف کنندگان ارائه داده می شود و همه روزه حتی روزهای تعطیل پذیرای بازدید کنندگان گرامی می باشد
از نقاط قوت و دلایل تمایز Himalayasمی توان به اختصار به موارد زیر اشاره نمود:
عرضه بدون واسطه فروش محصولات با کیفیت
تنوع و گستردگی انواع محصولات
کیفیت محصولات و قیمت کاملا رقابتی
خدمات در حین فروش و خدمات پس از فروش Himalayas هیچ گونه مدل مشابهی ندارد.
خدمات پس از فروش، تخفیفات مناسب در خریدهای مجدد
Himalayas
عرضه مستقیم محصولات
بالاترین درجه اعتماد در خرید اینترنتی
درگاه امن اینترنتی SSL
پرداخت امن با درگاه بانک
صد در صد تضمین کیفیت
قیمت های استثنایی
یک سال گارانتی محصولات
برای اولین بار : هفت روز گارانتی تعویض برای کلیه تابلوفرش
خرید امن و مطمئن
شرایط بازگرداندن کالا
شرایط بازگرداندن کالا در Himalayas:
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای Himalayas بوده است و Himalayas در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با این وجود آنافرش در جهت ایجاد اطمینان هر چه بیشتر در مشتریان محترم خود خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
رویههای خدمات پس از فروش Himalayas با توجه به نوع مشکل پیش آمده، به شرح زیر هستند:
اشکالات فنی در کالای خریداری شده
کارشناسان خدمات پس از فروش Himalayas ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورتی که نقص توسط کارشناسان Himalayas تایید شود، مشتری فرم استرداد کالا را تکمیل نموده تا اقدامات لازم در خصوص تعویض و یا جایگزینی کالا بعمل آید.
برای ارسال کالای دارای ایراد به Himalayas ، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.بدیهی است خسارتهای ناشی از عدم بسته بندی مناسب توسط مشتری بر عهده مشتری خواهد بود.
این سرویس اشکالهای که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری بعد از دریافت کالای برگشتی توسط Himalayas به حساب مشتری واریز خواهد شد.
مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات وب سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکتههای زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش Himalayas اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا به Himalayas اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
برای ارسال کالای دارای مغایرت به Himalayas ، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی Himalayas صورت نمیگیرد. بدیهی است خسارتهای ناشی از عدم بسته بندی مناسب توسط مشتری بر عهده مشتری خواهد بود.از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری بعد از دریافت کالای برگشتی توسط Himalayas به حساب مشتری واریز خواهد شد.
تبصره : Himalayas نهایت تلاش خود را مبنی بر انطباق رنگ تصاویر کالاهای ارائه شده با محصول را انجام خواهد داد با این وجود در مواردی احتمال عدم مطابقت جزئی در رنگ تصاویر ارائه شده توسط فروشگاه با محصول ارائه شده می تواند بوجود آید که این می تواند ناشی از نوع و مدل صفحه نمایش و سیستم کامپیوتری مشتری باشد ، که این موارد شامل عودت کالا نخواهد بود.
شرایط و قوانین
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات Himalayas
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات Himalayas به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت Himalayas هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط Himalayas به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات Himalayas است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین Himalayas از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای Himalayas منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای Himalayas تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است..
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات Himalayas استفاده کرده و سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به Himalayas ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که Himalayas به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
Himalayas به اطلاعات خصوصی و حریم شخصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
Himalayas متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه داده و از طریق پروتکل امن SSL از اطلاعات شخصی شما حفاظت می نماید. در واقع با استفاده از سایت Himalayas شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از قسمت های Himalayas ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط Himalayas جزئی از اموال Himalayas محسوب میشود و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس با ذکر نام Himalayas بلا مانع می باشد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات Himalayas ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است..
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی Himalayas است. و با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
در مرحله پرداخت اینترنتی کاربران مستقیما به درگاه بانک متصل شده و از طریق پروتکل امن SSL با سایت بانک ارتباط برقرار می کنند و Himalayas هیچگونه دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران نخواهد داشت.
ثبت و پردازش سفارش
Himalayas به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت Himalayas به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. Himalayas همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را مینماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در Himalayas به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای Himalayas محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
Himalayas مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای Himalayas محفوظ است.
محتوا
Himalayas نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده میکند. لازم به ذکر است Himalayas تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط Himalayas دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت Himalayas هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت Himalayas تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت Himalayas ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
کلیه محتویات سایت Himalayas شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت Himalayas تعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در Himalayas مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در Himalayas قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس نوع و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، Himalayas نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، Himalayas موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز
طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی است، Himalayas تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.